fredag 28 september 2012

Hur det går med Loppisen?

Jo det stå ganska still med Loppisen just nu.

Grannen har dragit igång en Loppis
och har lånat mina skyltar.

Tänkte att sonen ska
få det stora nöjet att
ta över Loppis-grejen
så länge...

Så nu visar jag lite bilder igen.
Lite gammal, lite nytt
och lite bytt.

Hittar ni nåt ni är intresserade av?
Hör av er.

När jag kikar på bilderna så syns
det knappt att jag sålt nåt...
så mycket grejor jag har.

Ni ser också den traskrona som 
jag har pysslat med. Det är bomullstrasor
och vitt lingarn.
Vi får se var den hamnar framöver...

9 dagar kvar...




4 kommentarer:

  1. Har ni börjat att flytta in i det nya?
    Fin matta du köpt till matplatsen. Ska bli så kul att få se slutresultatet sedan.

    Ha en fin helg!

    kram.

    SvaraRadera
  2. Ojoj bara nio dagar kvar! Åh, jag längtar tills jag kan säga det! Men knappt två månader nu. Åh loppisen ja, det är livsfarligt med loppis! :-) kram!

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag bara tänker:hur orkar du....
    Men det verkar som du har energi utöver det vanliga...kanske har det med det nya livet att göra.
    Du kommer ju att få det sååå fint,med bara utvalda möbler och annat.Inget som bara finns och tar energi.
    Snart är ju tiden inne.

    Ha en bra helg!packa,packa....
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Spännande så snart är det dax för den stora flytten.
    Hoppas att det inte regnar allt för mycket på er. Här är det så mulet och det är regn i luften.
    Kram Anette

    SvaraRadera