onsdag 26 september 2012

Vissa tar det lugnt... vissa shoppar.

Så här i det trista vädret, med regn o rusk
så slappar vi gärna i soffan.

Vissa, i alla fall.
Vi andra försöker få saker o ting gjorda.

Ifall nån undrar: hunden ligger på rygg med huvudet bakåt, och snarkar.
Därav den fladdrande läppen... och det är framtassarna som syns här... 


Fick hem mattan idag, som jag beställt från Ellos.
Hittade en stor gåsöga-matta till slut.
Grå, det är ok- kommer att passa utmärkt.
Två gånger nästan tre meter, det blir bra.
Matbord o stolar kommer att stå bra på den här.


4 kommentarer:

  1. Härlig Lilleman! Vi har mycket att lära av djuren - som deras fantastiska förmåga att släppa allt och bara SOVA. Och mattan - skittjusig! Älskar gåsögemönster men maken blir snurrig i huvudet av det. Jisses, där sa du nåt - mattor behöver man! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var den mattan som jag trodde. Den är så fin och jag har kikat på den många gånger.

    Ha en trevlig torsdag!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Snygg matta..borde vara en sån som passar överallt...praktiskt!!
    Lilleman gör precis som jag skulle vilja idag...känns som en "sjusovardag".
    Ha en fin avslutning på veckan vännen
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  4. Jättefin "neutral" matta tycker jag.
    Vi håller också på med matta, var i Norrköping på ett stort byggvaruhus och kånkade hem 6 meter sisalmatta. Skittungt! Därav överraskningen i biblioteket som jag visade! Urk! Ha det så bra i det trista vädret. Här blir det shopping medan hunden ska trimmas!
    Kram från Finas mammis

    SvaraRadera