onsdag 31 oktober 2012

Fortfarande ordning...

I mitt kontor är det (fortfarande) ordning o reda.
På ytan i alla fall.
Tänker inte visa er hur det ser ut i lådorna...

Funderar på om vi ska ha nåt på väggen.
Det skulle vara en stor skiva 
att ha som moodboard kanske?
Eller nån tavla?
Eller ännu bättre en tavellist så man kan byta...

Än så länge är den vita väggen så vilsam,
så det gör inget att där är tomt.

Idag ska vi ta en tur tillbaks till gården. Ska bli spännande
att se hur det känns att någon annan bor där nu...
 med mina möbler och nästan alla mina böcker ;-)




10 kommentarer:

  1. Godmorgon vännen!

    Åh, vad jag gillar din matta där i arbetsrummet.

    Ha en fin tur idag till landet,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Ja det är nog vettigt att låta det ta sin tid och sätta upp saker på väggarna efter hand när man känner för det. Gillar också idén med tavellist så man kan byta - om man är ombytlig som jag. Jag ser så fram emot att få börja om på nytt och vara minimalist - och inte ha någon brådis (fast det sista blir det nog lite kämpigt med!) Kram och ha en fin tur till gården!

    SvaraRadera
  3. Åh så fint du har på ditt kontor. Just nu skulle INTE visa någon hur mitt ser ut. Alla dessa j-vla räknings papper gör ju en tokig.
    Ha en skön dag till landet.
    Kram pernilla

    SvaraRadera
  4. Kallar du det oordning? Oj. Det är ju hur fint som helst. Men kära nån, har du inte tagit med dina böcker, nu blev jag riktigt orolig, hur går det utan dom, då? Kramar

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen snyggt och prydligt. Blir riktigt avundsjuk!
    Kram från Finas mammis

    SvaraRadera
  6. Så snyggt och prydligt, öönskar jag kunde ha sån ordning på kontoret ;).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  7. Jättefint o prydligt ,även jag tycker det är fint med en vit lugn vägg
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  8. Måste vara härligt att få flytta in där allt är nytt och fräscht :) ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  9. Härligt arbetsrum du har..
    kram Rosa

    SvaraRadera
  10. Hej, svarar här också för säkherhets skull :-)
    Hihi jag ser också fram emot adventspyntande! Vårt hus kommer ha en värmeväxlare och som fördelar värmen. Det ingår i hyran (om man inte vill höja värmen över grundtempen - det får man stå för själv). Men del el vi förbrukar kommer vi betala men annorlunda nu blir att vi behöver inget eget elavtal utan det blir samma för hela huset så vi blir fakturerade av kommunen. Hoppas det blir bra. Så himla kul att dela detta med dig! Kram!

    SvaraRadera