fredag 19 oktober 2012

Nya tavlor...

... från Camilla.



Nu har vi äntligen monterat de två fina tavlorna, bilderna
som jag hittade hos Camilla på bloggen

Camilla är en fantastiskt fotograf. 
Kolla in hennes hemsida http://www.creatella.fi och
njut av hennes bilder. Speciellt bebisbilderna...

 Vi hittade två bilder på hennes fotoblogg
som vi blev så förtjusta i,
och vi fick köpa förstoringar av dom.
Piren och måsen passar verkligen perfekt
hos oss här på ön.




Nu är dom alltså monterade och pryder ytterväggen.
Bilderna här på bloggen är från Instagram
och har ett filter, därför se de korniga ut.
Och så alla reflexer och speglingar. 
Men lite ser ni nog, va?

På väggen mot sovrummet har jag satt upp en
av mina egna bilder. Det är samma bild som jag
hade i sovrummet på gården, men i annan färgsättning.




originalet till bilden ovan...


bilden som vi hade i sovrummet förut...






3 kommentarer:

  1. Mycket vackra tavlor!! Är sugen på tavlor igen har inte haft några på många år.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Och OJ!!! ÄNTLIGEN kan jag kommentera här!! vad kul, det har jag inte kunnat göra på 2 hela månader!!

    Men gud vad fint, jag blir verkligen riktigt rörd!!

    SvaraRadera
  3. Så vackert! Blir så himla tjusigt monterat i ram med passpartou eller hur det nu stavas. Vad kul att ni hunnit till tavelhägningsstadiet :-) sex veckor kvar tills det är vår tur!

    SvaraRadera