fredag 12 oktober 2012

Projekt 'ångrarattjagköpte'

Har ni också köpt nåt som ni ångrar?

Jag ångrade mig när jag öppnade kartongen till lampan. Det var typ en million bitar. Blommor och plastremsor. Av detta skulle det bli en sån fin lampa. Vad det tänkt. Å vad jag ångrade mej!

Nu har jag kämpat i tre dagar (nåja, kanske inte hela tiden) men till slut så!
Klar!

Jättesnyggt med dimmerljus!
Visa också projektets olika delar för er som inte följt på Instagram.
Nu har vi alltså ljus i vårt hus...
Återkommer med mer snart. Har bara typ hundra kartonger kvar att packa upp. Men fint väder har vi, och vi tar långa promenader i solskenet. Nu ser jag hur en tjock molnbank ligger vid horisonten och månne blir det Snö?
Ha en härlig fredagskväll önskar vi på Skaftö.

7 kommentarer:

  1. Åh vad fin lampa. Skamden som ger sig. Men snyggt blev det.
    Snö??? Ja kanske. Redan minus grader här.
    Trevlig helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jättefin lampa! Du fick verkligen lön för mödan! Kram från Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Himla snygg lampa...skulle jag oxå kunna tänka mig i sovrummet. Men det där med terapiarbete är inte riktigt min grej.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Hemarbete kan man kalla det.Resultatet blev ju riktigt fint.Tålamod ......
    Tänk att ni är på plats nu,det måste kännas skönt.Även att inte sakerna är på sina platser.
    Kallt är det här också.4-5 minus på nätterna. Jag har tagit upp dahliorna idag. Allt är fruset.Ganska skönt när man får städa undan....

    Hoppas du får en bra helg!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  5. Visst har jag köpt sådant jag ångrar, men jag försöker verkligen undvika det!

    Vilken supervacker lampa det blev tillslut.

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvaraRadera
  6. Men snygg blev den verkligen!
    Ser ju onekligen lite besvärligt ut............
    Nä, snö vill jag INTE ha redan.

    Kramkram Anneli

    SvaraRadera
  7. Åh det var väl härligt att äntligen få skriva den hälsningen! Vilken häftig lampa, bra att du inte gav upp! Ja ni packar upp och nu har vi börjat packa... Har alldeles för få kartonger så det måste vi råda bot på! Och just som vi kom igång tog tejpen slut.. Kram!

    SvaraRadera