lördag 17 november 2012

Även jag...

... har fallit för de där ljusslingorna.

Nu är ju inte slingan ny, precis, men har
legat undanpackad sen julen 2010.

Ni som är nya på min blogg
kan läsa om den här
hur jag hade den på gården.

Ni ser också lite av varför vi valde
att flytta... 
kolla så får ni se...

Surrade runt här i lägenheten med slingan 
i högsta hugg. Var skulle jag ha den?

Provade att lägga den i en apoteksflaska...
det blev "pesigt" dvs såg för litet ut...

Sätta på väggen... nej helt fel...

Lägga på fat... äsch, nä-ej det blir inte bra.

Då kom mannen på den ultiamata platsen...

Hawaiian lights kan man säga...

snälla, fråga inte var jag köpt den. Minns banne mig inte...


5 kommentarer:

  1. Det var en skojig placering han hittade, mannen din. Jag vet iaf var ljusslingan min ska vara! Visar den på bloggen sen när den kommit fram. Och all den där snön du visade från 2010 den är väl borta men inte glömd? Nej, usch och fy för vinter, det vill vi inte ha igen. Bara lite snö på julafton, det räcker!
    Kram från FInas mammis

    SvaraRadera
  2. Åh så fin. Jag har en likadan fast svart. Den brukar jag lägga på matbordet när vi har främande. Varför inte stoppa in den i en ljus lyckta =) Men en häftig ide mannen hade.
    Ha nu en skön Lördags kväll.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Hihi det var roligt! Och vilka vackra bilder från vintern 2010. Men jag förstår dig. Det är lite lättare att bo i lägenhet då. Kram från en som har packat lådor hela eftermiddagen. Puh!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Så fin ljusslinga, en sådan skulle jag också vilja ha.
    Kramar Anette

    SvaraRadera
  5. Jättefin ljusslinga...ingen dum ide att ha den där

    kram Rosa

    SvaraRadera