fredag 30 november 2012

Lite less...

Jag blir lite less på allt det där 
att jag inte har plats för att ladda upp mina bilder...

Inte är jag ensam om detta heller...

Det är trist, det känns som om man blir lurad...
Eftersom, kanske nån märkt, att jag har
tagit bort mina båda bloggar
Bloppis och Elsas Vintage...
så borde jag
rent tekniskt ha plats...
en massa plats
för de bilder som fanns på de bloggarna
är ju borta... eller inte...?
Jag har i alla fall ägnat nästan en hel
dag till att rensa bland mina bilder
i fotoalbumet-

Whatever
här är en bild från Lillemans
och min promenad idag.
min bild (från instagram)

Solen sken så underbart på
husen ovanför 
Pelles Rökeri/Pelles/Lilla Hunden/hamnen...
och nån snö såg vi inte röken av idag...
  
Så får vi se hur det blir framöver
det där med blogg o bilder o sånt...

Ha en himla bra helg, hörrni.


6 kommentarer:

  1. Vilken vacker bild där solen lyser upp därborta på höjden!
    Irriterande att utrymmet blir fullt. Jag fick så för länge sedan och då satte jag mig och förminskade alla mina bilder. Men nästa gång det blir fullt vet jag inte hur jag ska göra.

    Ha en himla bra advent!
    Agneta

    SvaraRadera
  2. Visst är det konstigt det där med bilderna. Jag tror att det är blogger som försöker sko sig på oss och vägrar (än så länge) betala. Har lagt till en ny skribent.
    Konstigt är det att alla får fullt samtidigt och tänk vad pengar i långa loppet det blir för blogger.
    Vilken fin bild du fått till :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Jättetråkigt med bloggstrul...och så många samtidigt....lite märkligt må jag säga :(
    Hoppas det ordnar sig på nåt sätt snarast.
    Önskar dig en fin helg vännen
    Ann-Louisekram <3

    SvaraRadera
  4. vackra bilder från dig som vanligt.
    Så trist att det inte funkar med bilder för er som har problem.
    Önskar dig en härlig advents helg.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Är det bloggbildsrazzia på gång månne!? Jag har stött på många bloggar senaste tiden som tycks ha samma problem. Ha en fin första advent! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  6. Skitsnyggt foto! Borde fixa instagram jag med. Eller kanske inte hihi jag kanske fastnar. Skit det där att utrymmet fylls. Jag hoppas du kommer på nåt mer då vi får fortsätta se dina bilder! Kram!

    SvaraRadera