torsdag 27 december 2012

Ängel o före o efter...

Lite snö finns allt kvar här.
Vi tog en promenad och gick
igenom kyrkogården som ligger
här nedanför berget.

I snön där, låg det en ängel...



Och så tänker jag visa er "före" o "efter"...
Hemskt, känns det, är ju inte van att visa upp mig.
Men ni har ju följt mig på min resa, så...
Jag har inte så många "före-foton".
Dessutom måste jag erkänna, att jag gick
upp en del i vikt efter det här fotot...
skämmigt...

Första fotot är taget av Margareta på "Fållorna".
Vi sågs hos Vita Ranunkler i Hjo sommaren 2010.
2010

julen 2012


10 kommentarer:

  1. "Holy cow" kvinna! Wow vilken förvandling, nu har ju inte jag följt dig så länge men du har då verkligen kämpat och lyckats :) härligt!!! Du ska vara stolt över dig, jättestolt!!!
    Själv sitter jag i baksätet på väg till Kållered, rea i sportbutiken, så det är väl bara att hänga på!!!

    Ha en fin dag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Wow vilken snygg brutta <3
    Du är så duktig.
    Ingen dålig resa du gjort. Lycka till i fortsättningen.
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Kanonläcker är du i din nya stil! Ser ut som om du kommer direkt från Gokvälls gör om mej!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Men du! Det är ju helt fantastiskt! Jag har ju förstått att du gjort en rejäl resa men när man ser dessa bilder fattar man mer. Inte för att jag tycker att du var så himla stor egentligen, men skillnad är det verkligen. Och sen håret, hela Du. Du ser så mycket yngre ut. Så fräsch, tuff och söt. Och Lilleman också :-) kram!

    SvaraRadera
  5. Vilken skillnad ...enorm ..och det är verkligen en resa du har gjort..minst 10 år yngre blev du också
    ha en god fortsättning
    kram Rosa

    SvaraRadera
  6. Vilken tjej!!
    Är glad för din skull.
    Men för mig har du alltid varit lika fin.
    Det är ändå det inre som räknas..
    om du förstår mig rätt. ; )

    Stor kram.

    SvaraRadera
  7. Fina du!
    Beundrar dig..............
    Fantastiskt så fin du är...............helt ny stil.
    Men du var vacker förut också inte alls så stor egentligen.
    Tror att din "inre" resa är desto större.

    Kram och fin fortsättning på julen,
    Anneli

    SvaraRadera
  8. Fantastiskt! Jag kan tro att du mår bra som bra den!! Jag gick upp lite under julen men tillät mig äta i dagarna tre och sen klippa av. Nu är det träning och kolhydratsfritt som gäller igen. :) Riktigt skönt faktiskt!

    SvaraRadera
  9. Wow vilken snygging :O) Tittar in för att önska dig en mysig fredag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  10. Alltså, nu kommer du att avsky mig, men du är ju hur snygg som helst på båda bilderna, OK, det är mycket finare att du har tappat halva dig, det är det och jag är avundsjuk som sjutton, men attans så fin du är vilket som! Nu vet jag vem jag ska leta efter, hunden först och sen en liten speta i mörkt hår och svarta kläder! Bra jobbat, oj, oj, oj, vad du har varit och är duktig!
    Kramar

    SvaraRadera