söndag 23 december 2012

Dan före...

Grundsunds kyrka

God Jul till er alla!

13 kommentarer:

  1. Vilken stämningsfull bild! Vilken kyrka är det?
    GOD JUL önskar jag dig! Kram Finas mammis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde skriva dit vilken kyrkan är. Nu har jag gjort det... Det är vår fina kyrka i Grundsund. God Jul!

      Radera
  2. Detsamma till Dig kära vän!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker kyrka! En riktigt GOD JUL önskar jag dig och din familj! Kramar från Josefine

    SvaraRadera
  4. Önskar dig oxå en riktigt
    GOD JUL.
    Jul Kram
    Pernilla

    SvaraRadera
  5. Det var en vacker kyrka ni har!
    Tänk att du fick åka och byta dina byxor! Kul!

    Nu önskar jag er en härlig och God Jul!
    Agneta

    SvaraRadera
  6. Första julen i nya boet..
    Önskar dig en god en..

    kram.

    SvaraRadera
  7. Tittar in för att önska dig en mysig julafton.
    GOD JUL
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  8. Min söta, rara och omtänksamma bloggvän, nu vill jag önska dig en fin julhelg, i ditt nya hem!

    God jul,
    Anneli

    SvaraRadera
  9. Jag ser dig framför mig, i dom där småsmå kläderna och elegant i vitt! Tänk så duktig du är! Gratulerar igen!

    Och ja, jag ser vilken kyrka det är för jag vet ju var du bor och då är det lätt, annars hade det nog kanske varit lite svårt, men just denna ligger ju så fint. Ibland på sommaren om man är där ute och promenerar så kan det hända att det är bröllop och ett par gånger har vi sett hur brudparet går ner till rännan och åker iväg i båt, det ser så härligt ut.

    En riktigt fin jul önskar jag dig!

    Agneta kramar

    SvaraRadera
  10. God fortsättning vännen. Ha en fin juldag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  11. God fortsättning...
    Jag hoppas att ni hade en fin jul, helt ok att den är över ;)
    Här regnar det också, i sidled!!!

    Ha en fin kväll, här blir det en frossa choklad kväll sen får det vara nog med godis :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera