torsdag 6 december 2012

Kalenderfortsättning

Godmorgon alla glada!

Hoppas ni inte har det allt för djäkligt med snön.

Vi fick allt lite till igår, men nån större fara
för promenader o sånt är det inte.

Idag är det lite förkylt, så egentligen
skulle jag vilja ha "soffhäng" hela
dagen. Men jag har en liten kille
som piper och vill gå ut...

Så det är bara att palta på sig och masa sig ut
på en promenad.

Solen är på väg upp, och det ser ut att bli 
en härlig dag ändå.

Hur det går med mina kalendrar?
Jo jag har idag fått en faktura från Klarna
och har bestridit den. Mailat info
till dom, och allt är nu "pausat" tills
jag får besked om hur det blir.

Imorse fick jag även detta underbara erbjudande
via mail.
(det var erbjudandet 5 för priset av 1 som
jag nappade på tidigare,,,,)
Vet inte om jag ska skratta eller gråta...
Jag har ännu inte ens sett dom...
Något säger mig att detta är ett automatiserat
email. Vad tror ni?

Samtidigt kom ett svar från kundtjänst där
de tyvärr inte kan göra nåt, för jag hade
beställt kalendrar till 25 % rabatt, nåt
annat erbjudande visste de inget om...(?!?)
de kan erbjuda mig prisavdrag på nästa beställning...
generöst, men nej tack.

OBS OBS!!!!
Ni som läser detta för första gången:
Detta erbjudande är inget jag rekommenderar.
Däremot rekommenderar jag er att läsa mina 
tidigare inlägg i kalenderhistorien... 



3 kommentarer:

  1. Stå på dig.
    Spelar ingen roll om det är med rabatt eller inte, reklamerar du, så reklamerar du och den rätten har vi här i vårt land, som konsumenter.
    Solen skiner, här med, konstigt! Vackert är det.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Så bra stt du skriver och berättar om dina problem med kalendrarna.
    Så fräckt! Stå på dig!
    Jag fick lite problem med ett företag i våras, men envis som jag är, så tröttade jag ut dem med mina mejl och fick efter många om och men rätt. Det gällde en 25% rabatt på en ganska stor order.
    Hoppas det ordnar sig.
    Må väl och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Idioter, säger jag bara. Fy vad arg man blir. Och det borde man ju fatta som företag att det är bara att ge kunden rätt. Annars blir det sånt här. Ingenting de tjänar på utan kostsamt i längden. Heja dig! Hoppas kunna visa dig lite mer bilder snart, är helt slut efter allt och vi packar upp kartonger varenda kväll fastän vi egentligen inte orkar. Tror snart alla 41 är upp-packade, idag åker vi tillbaka till flyttfirman med 24 av dem. Så snart kanske det är ett hem värt att visa :-) Kram, Josefine

    SvaraRadera