söndag 2 december 2012

Söndag och sol och...grrrr

Ja inte heller nu har vi nåt vitt på marken...
ljus, ljusbricka och ljusstake fr Ikea

En sån där härlig Första Advent.
Solen skiner  
(och man ser allt damm...
och saltet på utsidan av fönstren)
och här inomhus märks inte de
-7 graderna nåt...

 Jag testade nu.
Tog bort femton bilder ur mitt album.
Lade in ett. 
(Alla de femton hade var och en samma
storlek som den som jag lade in).
Sen sa blogger: ditt album är fullt...

Fult, Blogger/Google, fult!!!
Nu ska jag fundera ut ett alternativ...

Ha en härlig fortsättning på söndagen, kära vänner.

10 kommentarer:

  1. Tack för den fina kommentaren hos mej. Ibland står tiden verkligen still. Vi har fått lite,lite snö här och termometern var nere på -8,3 i går kväll. Så här får vi elda!
    Fin advent önskar jag dig!
    Kram från Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en trevlig advent.
    Här har det snöat lite grann så det är vitt och vackert ute.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  3. Nej, ingen snö! Och salt på rutorna, det är bara att vänja sig vid, det hör till....men när solen skiner in och man ser det då tappar man faktiskt lusten en liten stund.
    Trevlig afton!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jeg kom bare lige forbi.
    Hvor er det fint.
    Ha´ en god aften.

    SvaraRadera
  5. Fin ljusstake.

    Inte mycket till snö här heller, men sjutton vad kallt det är!
    Håller mig inomhus resten av dagen nu......

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Nä fy sjutton, kan Google inte räkna?! Det där var inte snällt! Och ingen snö idag heller, vad är detta? Jag hoppas det blir ordning på torpet under morgondagen. Kram på dej!

    SvaraRadera
  7. Hej och grattis till flytt och till dina tappade kilon.
    Jag är imponerad av din resa
    Nu blev jag riktigt inspirerad till att ta tag i mina för många kilon.
    Så vackert ni bor där på ön, har hunnit läsa bakåt i tiden någon månad på din blogg- får fortsätta en annan dag och se vad som hänt mer hos dig.
    Själv har jag varken bloggat eller läst andras bloggar sen i juni - men nu kändes det rätt igen
    Ha nu en fin vecka där på öa
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera
  8. Hej och grattis till flytt och till dina tappade kilon.
    Jag är imponerad av din resa
    Nu blev jag riktigt inspirerad till att ta tag i mina för många kilon.
    Så vackert ni bor där på ön, har hunnit läsa bakåt i tiden någon månad på din blogg- får fortsätta en annan dag och se vad som hänt mer hos dig.
    Själv har jag varken bloggat eller läst andras bloggar sen i juni - men nu kändes det rätt igen
    Ha nu en fin vecka där på öa
    Kramar
    Annelie

    SvaraRadera