måndag 3 december 2012

Testing testing

Jahapp. Nu har vi också fått snö...

Nån mm så där...
Jaja, det är väl så det är...
Ingen kommer undan.

Nu ska vi se om vi kan lägga in bilder idag....

tacomys med avocado, sallad och fullkornstortilla mm
Jahapp, idag gick det att lägga in en bild...
märkligt...

Då testar vi att visa duken som vi har som underlägg...

Nehepp, där tog det stopp. Nu är mitt album fullt igen...
Sådetkangå...

testar och visar duken lite senare då, så får vi se om albumet
piggnat på sig...

Ha en bra dag, och gå och kör försiktigt!

12 kommentarer:

  1. J-a blogger va! man kan ju bli galen för mindre. Men nu har jag klarat mig bra sedan jag rensatbort flera tusen bilderfrån Picasa och börjar förminska alla bilder innan jag lägger ut dem.
    Här är tjugo grader kallt nu på morgonen. Hundarna var påbyltade med varma jackor, men fick kramp i benen direkt, så det blev en jättekort promenad.

    Ha en fin ny vecka nu!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Maten ser god ut och jag tror att jag skymtar lite av duken. Och sen fasar jag för blogggersammanbrott.......
    Och ja, lite florsocker är det ute, det verkar som om det är lika halt som en glasyr också om man lyssnar på radion.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Konstigt är det med dessa fulla utrymmen som alla har.
    Här har vi oxå fått lite snö men inga mängder. Var därimot i stockholm i helgen och där hade de fått betydligt mera.
    Men jag gillar både snö och kyla så länge det inte kryper under -15 och det hade det gjort i morse.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Tråkigt när man måste betala för mer utrymme. :( Visste inte det när jag började blogga att det var så. Men men det är bara att bita ihop.

    Hoppas att du trots snön och kylan får en trevlig dag. :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Grattis till snön och i alla fall en uppladdad bild. Här har det snöat i ett par timmar nu, ska visst komma en 10 cm till och bli ännu kallare. Som om inte 13 minus i morse var nog?! Kram!

    SvaraRadera
  6. Ser fram emot att få se duken! Ja vinter har vi fått, fast vi har bara pudersnö än så länge, men det kommer säkert mera. Jag passar på att frosta av frysen nu när det är så kallt!
    Kram från Finas mammis

    SvaraRadera
  7. Ja blogger är lite märkligt ibland har man märkt
    Kul att vill vara med i min utlottning
    kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Tack snälla för din fina kommentar om gästtoan:-)
    Vårt internet har strulat igen i helgen, så jag har inte kunnat svara förrän nu. Tidigare idag kunde jag i alla fall kolla mailen och göra ett blogginlägg, men sen tog det stopp! Därefter var internet borta igen! Grrr!
    Åh vad det ser gott ut med avocado! Inser plötsligt att det var länge sedan jag åt det(favoriten är tillsammans med kallrökt lax)
    Ha en mysig kväll,
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Läste ditt inlägg hos Hem och trevligheter om det här med liknande bloggar fick ett gott skratt när du skrev så jag läste ditt senaste inlägg och fick ett gott skratt till med ditt försök att lägga in bilder :) härligt!!!
    Jag gillar också inredningsbloggar med tips och idéer men också bloggar som handlar vardagen :)
    Ha en fortsatt bra kväll
    Sandra

    SvaraRadera
  10. Kul att du kikade tillbaka, ja man måste få bjuda på sig själv det är ju charmen! Rödtråd i bloggen???njae jag skriver det jag känner för! Här och nu!

    Vi har -8 på västkusten men med lite blåst ca -40 grader, attans va kyligt här är!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Tråkigt med bloggstrul....
    Brr...vintrigt och vackert!!!
    -15 gr här och 10 cm snö :)
    Önskar dig en fin dag vännen
    Ann-Louisekram♥

    SvaraRadera
  12. Nej, snön verkar ingen komma undan. Fast jag gillar det :)

    Typiskt att det krånglar med bilderna. Hoppas att det löser sig.

    Kul att du tyckte om mitt nät-magasin. Det gör mig glad!

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera