onsdag 30 januari 2013

Att inspireras av...

Tänker ännu en gång tipsa er om 



Det digitala magazinet



Jag tror jag har tipsat er tidigare, men 
nu har jag läst lite igen och jag måste säga
att man blir så inspirerad att man känner för
att möblera om, rota i garderoben och ja 
så klart shoppa...

Inredning, mode, trender, mat, shopping och lifestyle
the american way visserligen, men jag gillar det...
Intressanta intervjuer av spännande människor
och fina hem...och så bra shoppinguider.
Lite lättare nuförtiden då man kan handla 
på nätet precis var som helst i hela världen.

Rue är en digital tidning som man läser på nätet.
Man får upp den som en tidning som man bläddrar i...
extra bra på iPad,,,
Nu ska själva Rue-sidan uppdateras dagligen
men nya nummer av själva tidningen kommer
några gånger per år.
Och så klart Gratis...

Ni kan läsa sista numret (november-12) här.
Där finns också tidigare utkomna nummer.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Igår var jag på gympa, det känns idag ska jag säga... 
Lillemans promenad blev lite långsammare än vanligt...
Trots bra stretching efteråt...

8 kommentarer:

  1. ååhå det borde jag nog kolla in! Inspiration är aldrig fel! Men du, vilken snygg ny banner du gjort! Gillar! Kram!

    SvaraRadera
  2. Gubben här säger att jag blivit datanörd sen jag började blogga! Ska jag nu också läsa inredningstidningar också, så blir jag väl retad ännu mera. Får väl sitta vid datorn när han är i verkstan och nekar på sina bilar! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för tipset :)Alltid roligt med härlig inspiration.
    Annika

    SvaraRadera
  4. Vad spännande med en nättidning. Måste genast in och kika.

    Ha en fortsatt trevlig dag.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset detta ska kollas upp!
    Ser dig avkopplad framför mig där i gympasalen *ler
    Men visst är det skönt att decka av så efter ett pass!
    Nu ska här rastas barn måste få lite frisk luft och solen har tittat fram så det finns ingen ursäkt!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  6. Nu måste jag in och kolla :) har n blåst bort, kram

    SvaraRadera
  7. Det får man ju kolla in nu när du tipsar om det.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  8. Så gullig bild där med fåren och allt ...hur rart som helst..intressant!!
    Tack för inspirationstipset...fina du :)
    Önskar dig en fin avslutning på veckan
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera