torsdag 24 januari 2013

Spännande paket...

Igår fick jag ett spännande paket.
Hade faktiskt inte en susning vad det var för
paket som skulle hämtas i affären.

Eller, det var ett stort brev,,, 
Nyfiken som jag är, slängde
jag mig omedelbart i bilen, ja jag tog 
bilen trots att jag kunnat gå... men 
tänk om det var ett stort-stort brev?

För ganska länge sen hade jag tydligen
anmält mig som intresserad av att prova
nya produkter...
Nu hade jag tydligen blivit utvald...
Å så utvald jag känner mig, hihi.

I det stora kuvertet låg en ny slags kräm, eller
flera, som ska bleka ner såna där pigmentfläckar
som man får ibland. Av sol, ålder o hormoner,,,
bilden blev gulaktig, så jag filtrerade lite... för mycket kanske?
Burken är  vackert rosa, men krämerna inuti är vita...

Det var Eucerin, som finns på Apoteket, som har
lanserat detta nya.
Blekande produkter har funnits i många år, så 
det är ju inget nytt.
Men så klart jag tänker testa!
Har lusläst innehållsförteckningen, och jovisst,
där finns väl saker som man kanske inte borde...
Men det är gratis...hehe... och om man testar detta
och skriver hur det var, om sisådär tolv veckor,
så får man flera produkter som tack för hjälpen.

Vet inte hur ni gör i såna här fall, men jag tänker i alla
fall testa. 

Igår kväll blev första omgången. Tvätta med den
vanliga tvättkrämen, och så på med koncentratet
och ovanpå smörjde jag nattkrämen. 

Alltså,,,, jag borde inte skriva detta, men 
satan vad gött det gjorde... 
Om jag blev vacker? Näe, men
mitt ansikte liksom gillade grejen i alla fall.

Kanske är detta ett reklaminlägg? Nej, det
fanns inget krav att jag skulle skriva om det på
bloggen. Ifall ni undrar...

Nu ska jag egentligen köra dagkrämen här 
på morgonen, men eftersom det är mer än -11 grader
så väntar jag tills jag kommer hem från vår 
långprommis. Brrrr, hutter,,, 

Förresten, så var jag på gympan i tisdags.
Skönt att komma igång igen...
och inte minsta träningsvärk idag.
Superbra stretching efteråt...

12 kommentarer:

  1. Det är väl kul att få testa och är det gratis så varför inte haha...
    Här är också kallt, jag håller mig inne en stund till med lille Noah!
    Grymt jobbat med gympan och visst är det skönt när man väl har börjat...

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Gratis är ju alltid välkomme:o)).
    Ska bli roligt att höra vad du tycker sen.
    Ha en bra fortsättning på dagen!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Kul att prova! Säg till om du blir av med någon pigmentfläck!
    Vad är det för båt ni köpt? Har du skrivit om den här på bloggen? Har letat.
    Härligt när det blir dags för sjösättning!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Ska bli kul att höra vad du tyckte om produkterna.
    Kostar det inget så är det väl roligt att få möjlighet att prova.............

    Skönt för dig att slippa träningsvärk,det är INTE behagligt.
    Nästan så man har lust att sluta träna när man får såååå ont....

    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh va kul att få ett paket bara sådär rakt upp och ner! Jag ÄLSKAR att få paket på posten! Vad kul att du gillade produkterna också, det gör ju glädjen ännu större. Och det var ju många grejer du fick. Skönt att få pyssla om sig såhär i januari. tack för dina jättegoa ord hos mig idag. Stor kram!

    SvaraRadera
  6. Ska bli spännande att höra om pigmentfläckarna bleks. Jag fick mina första redan vid de trettio!! Kommer så väl ihåg att min syster, då 38, hon blev inte mer, påpekade det när jag hälsade på henne sista gången på sjukhuset i Linköping. Hon dog i akut leukemi...
    Kramis/Finas mammis

    SvaraRadera
  7. Härligt!!
    ♥Kikar in för att önska dig fortsatt fina vinterdagar♥
    Tack för alla fina kommentarer du delar med dig av till mig :)
    Ann-Louisekram

    SvaraRadera
  8. Vad spännande med nya ansiktskrämer. Jag vill verkligen veta om det ger resultat.
    Jag köpte Weledas kräm som du tipsade om och jag har haft på den någon kväll men jag blir så himla flottig av den. Efter en stund blir det liksom som en hinna med flott vilket gör att när jag vaknar upp på morgonen så är jag alldeles flottig i hårfästet vid pannan och öronen då krämen liksom har smetats ut under natten. Är det samma sak för dig? Ansiktet blir väldigt mycket mindre torrt men det är så tråkigt att behöva tvätta håret varje morgon.

    Ha en bra kväll!
    Kram Linda

    Just ja, din fråga om ugglan har jag nyss svarat på inne i min blogg så du får kika in där. :)

    SvaraRadera
  9. Du är så spänstig med gympan! Det finns gympa här i skolan där jag bor, men tanken på att inställa mig där gives me the creeps, jag vet inte varför. Jag travar och går istället. Fram och tillbaka till Hallinden, det blir en mil. Och hunden blir trött och jag blir pigg. Så får det vara. Jag saknar däremot en 50 m bassäng att simma i. Har halva livet simmat 3 morgnar i veckan i 1 timma, och tennis två kvällar och nu ingenting - inte konstigt jag blivit mycket trind. Den bassängen som finns i Lysekil är bara 25 meter och jag är inget bra på att vända.
    Gott med härliga krämer! Du kommer att få persikohy alldeles strax!
    Kramar Agneta

    SvaraRadera
  10. Hörrdu EM, skicka hit en burk till mig också, hehe! Har en annan pigmentfläck som stör mig mycket:) Du måste berätta sedan om du blev fläckfri...då ska jag prova.

    KRAMAR

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Vad spännande krämer du får skriva vad du tycker efter du har använt dem ett tag.
    I mitt nästa liv vill jag bli en katt på landet hos ett pensionärs par;) Men då gäller väl att man sköter sig i det nuvarande livet. Skämt åt sido man får väl se vad som händer sen.
    Dick hälsar!
    Ha en fin helg!
    Kram Anette

    SvaraRadera