fredag 31 maj 2013

Jag grattar idag...


Vill ge en ros till en tjej som fyller år idag!



Lilla M, som fyller 23...

Tänk, den lilla "plutt"
som kom till oss för tjugo år sen...
rakt in i vårt liv, och våra hjärtan, och  
har blivit kvar där sen...

Har blivit stora damen...
å jösses vad det lät, du M...

Förlåt att jag snodde det här fotot
av dig, utan lov.
Men jag tycker att du är så fin.

Är så himla stolt över att du 
klarar dig så fint som vuxen.
Mycket vatten som runnit
under våra broar, som det heter.
Och så ett extra tack för Lilleman,,,
för att det bidde en så bra hund
av den där lilla valpen som du 
lurade mig att ta...

Hoppas du får en riktigt fin födelsedag!
Lilleman och Husse grattar också.





11 kommentarer:

  1. Då får man ju Gratulera på hennes födelsedag.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  2. Grattis till en väldigt vacker flicka :) söt som en nyponros!
    Hoppas ni båda får en fin helg.
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  3. Grattis till henne!
    Så fint du skrivit till henne.
    Önskar dig en fin helg, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Så fin tjej du har, förstår att du är stolt. Det har du all anledning att vara! Grattis till er båda som har det så fint! Kramis/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till henne!

    Ha en riktigt skön helg nu på din vackra ö!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till en mycket vacker tjej.
    Du skriver fint med mycket kärlek i orden.............

    ha en underbar helg min vän,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ett stort Grattis till födelsebarnet!
    Tyvärr kan vi inte komma på Lördag, för vi ska till Arboga och Gratta min lillasyster som fyller jämt.
    Hoppas att det kommer många besökare på ditt BILLIGA FYNDLOPPIS!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Grattis till födelsedagsbarnet
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  9. Åh vad fint du skriver till denna fina tjej! Hoppas hon har en riktigt fin födelsedag. Stor kram till dig, hon har tur som har dig! Och Lilleman :-)

    SvaraRadera
  10. Grattis till lilla M :) ett jättefint kort!
    Är det toppen väder på gården idag?? Jisses vad varmt vi har det, det är så skönt!!!
    Jag har i och för sig mest vart i skuggan idag...
    Imorse åkte jag till en kläd utförsäljning, fick med mig tre klänningar/tunikor hem... Helt ok när de kostar 100 kr st eller så är drt bara för att man ser ord.pris så tycker man att de fantastiskt snygga... Eller ja det var de ju hehe

    Lycka till på Gården imorgon :)
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Vilken vacker dotter du har, förstår att du är stolt över henne! Kram

    SvaraRadera