måndag 27 maj 2013

Loppis!!! på lördag

Nu ni, nu är det dags för

årets första 

LOPPIS

på gården

Jag kommer att var på
gården på lördag

1 juni 2013

och har öppet

11-15


Loppisen är i det lilla stallet till höger.

Så här ser det ut från väg 47

Var? 
Gården ligger efter
Väg 47 mellan Jönköping
och Falköping.

Två mil från Falköping,
drygt fyra från Jönköping.

På länsgränsen mellan
Västra Götaland
och Jönköpings Län.
På vänster sida om man 
kommer från Jönköping
och höger om man kommer
från Falköping,,, ja ni fattar..

Jag kommer inte att ha skylt vid vägen
eller annons, utan det är exklusivt för er,
kära bloggvänner.

Flera av mina grannar har Loppis,
 så det finns flera ställen att utforska.
Men jag har alltså ingen skylt vid vägen...

maila mig gärna för mer info
eller om det är något ni vill 
att jag ska "hålla"
elsamariannes@gmail.com


Välkomna!!!


8 kommentarer:

  1. Nej vad spännande! Hoppas det kommer massor av folk, det ska ju vara fint väder dessutom. Vad fint det ser ut på gården, mysigt! Kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Lycka till med loppisen! Jag hoppas att det kommer massor med folk och rakar rent på direkten!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Spännande! Önskar att jag bodde lite närmre! Lycka till på lördag! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Kommer säkert bli välbesökt och såå fina bilder över gården du tagit. Önskar att jag bodde närmare så jag kunnat komma och fynda lite :).
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  5. Alltid lika mysigt och spännande att besöka loppisar :)
    Lycka till!!
    Ha det så bra
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  6. Spännande! Hoppas det kommer en jäkla massa folk då!
    Lycka till!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  7. Det ser så idylliskt ut. Lycka till med loppisen! Kram

    SvaraRadera
  8. Vad kul! Vi tänkte också ha premiäröppet hos oss på lördag. 6-åring har tjatat länge om det. Han är så sugen på att sälja fika, så att han kan tjäna ihop lite fickpengar:-)
    Vilka kontraster det är mellan bilderna i detta och föregående inlägg; idyllisk gård i somrig svensk landsbygd, kontra solig brygg/båt-miljö- båda lika härligt somriga, men så olika i tempo.
    Jag gissar att sommarpulsen blir något högre på Skaftö, än på gården:-)
    kram Maria

    SvaraRadera