torsdag 13 juni 2013

Början till slutet...

Nu är ännu ett kapitel påbörjat inför 
avslutandet av Projekt
Gården.

Ja nu känns det som ett projekt, inte
som vårt förra boende.
Nu planeras varje grej, varje åtgärd
och tidsaspekt...

Detta nya kapitel är ett stort garage,
ja en hall faktiskt, här ute på ön.
Rejält stor, nybyggt och superfräscht.

Här skulle man nästan kunna bo.




Nära, bara gångavstånd.

Nu väntar inflyttning av div 
 bl a min jagga


Och så husses alla pryttlar...

Sen tror jag att jag pausar lite i mitt bloggande...
och så återkommer jag framöver.
Ska försöka kika in hos er.
Ha en fin sommar!

14 kommentarer:

  1. Kan tro att det är en hel del att stå i inför en försäljning av gården.
    Ha nu en underbar sommar och så hoppas jag vi ses nåt.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  2. Nej vad roligt har du en Daimler?! Det har min pappa med, från 1987 :-) Coolt! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag avundas minsann inte ert stora projekt med att tömma gården, det där utrymmet ni har hittat fyller ni nog snart! Ha det så fint i sommar och vi hörs när du känner för det!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  4. Ha en bra sommar ..vi ses hos violan
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Det känns som ni aldrig har en lugn stund...
    Besöket blev uppskjutet till nästa vecka, återkommer då!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Oj, vilken tjusig bil du har! Så bra med ett sådant jättegarage.
    Det låter som att det är många bloggare som tar sommarlov. Det får man bara göra om man går i skolan.

    Men ha en skön sommar!
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  7. Va nej nej nej... Tar du sommarlov?! Det går inte...
    Vilket perfekt garage ni har :) snygg bil har du också!
    Imon är en efterlängtad dag, jag ska åka till Ullared med tjejkompisarna! Vi ska sova över, köpt med oss god mat och dryck och även hyrt en sådan där badtunna där nere... Ska bli skönt med egentid!
    Oh well jag hoppas du uppdaterar någon gång här och även på insta...
    Må så gott
    Stor kram Sandra

    SvaraRadera
  8. En riktigt fin sommar önskar jag dig också, vännen :)
    Hoppas att vi hörs snart igen!

    Stoor varm sommarkram från Lollo <3

    SvaraRadera
  9. Jaggan= me like! :-)Ha en underbar sommar tills vi hörs nästa gång!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Wow en jagga...du är en överrakningarnas kvinna du...himmel så läcker den är!

    GLAD MIDSOMMAR...KRAMAR Helena

    SvaraRadera
  11. Tassar in igen för att önska dig en riktigt trevlig midsommar :)
    Kram Lollo

    SvaraRadera
  12. Vilken läcker bil du har! Kommer du fräsande i den när du ska till Bossgård i sommar :o)
    Tack för att du vill vara med i min utlottning.
    Ha en glad midsommar nu och så ses vi om en månad. (Och på Instagram förstås)

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Snygga bilar behöver ett bra garage!
    Ha en fin midsommar!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  14. En riktigt fin Midsommarhelg (och sommar....) ber jag att få tillönska!
    Agneta kramar

    SvaraRadera