tisdag 2 juli 2013

Lite egenReklam igen

Idag ska jag bara visa mina
annonser på Blocket.

Det är några godingar som jag lagt ut imorse.
Kanske har ni sett dom förut?

Först är det skåpet. Eller skänken, eller
vad man nu kallar den.





det urgamla.
Som var så perfekt tillsammans med kökssoffan
och med de två lådorna under. Och så
bekvämt med tvärslån under, att vila trötta ben...

Och så har vi den lilla söta byrån 

som jag visade i förra inlägget.

Så har jag ett fint litet pelarbord.
Osäker på ifall jag kommer att lägga ut det på 
Blocket, eller om vi kan klämma in det nånstans...


Annars då?
Nja, inte så bra.
Gårdagens ridning...
min höftled mår inte så bra idag.
Själva ridningen gick jättebra, det är 
en helt underbar häst och fantastiska ridvägar.
Det kändes ur-bra.
Men...
Det började ganska snart efter jag kommit 
hem på kvällen, sen har det värkt hela natten.
Så nu har jag beslutat att stå över ett tag-
Viktigast är att jag kan ta mina
dagliga promenader med Lilleman.
 Annars vete sjutton hur det ska gå...
Visst är det väl typiskt?

3 kommentarer:

  1. Mycket fina möbler du har..
    ha det så bra
    kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Nääe vad typiskt! Jag önskar för din skull att det går över och kanske att du kan rida lite ibland. Det är ju så härligt.. men det är klart att man gör det ju inte till vilket pris som helst! Hoppas på bättring för din höft. Kram, Josefine

    SvaraRadera
  3. Nä fy då!!! Det där var inget vidare...
    Men klart bäst att stå över... Ja säger ju det det verkar farligt med häst se vad dom gör mot dig ;-)
    Hoppas du fått ta en promenad idag och att det känns bättre...

    Kram Sandra

    SvaraRadera