måndag 30 september 2013

Planar ut...

Det är gles med inlägg härifrån.
Och det är likadant på fb o insta...
och kommentarer till er andra.

Men
jag hittar varken inspiration eller
tid/ork/lust,,, hur otroligt den än kan låta.
Det är mycket med gården nu...
vi ska ta en massa beslut
och så ska vi göra en massa 
och köra en massa och
..., ja det är mycket nu...

Bloggtorka kallas det ibland.
När man känner att livet
inte gör sig på bloggen...

Men
jag lägger ut en bild på min
vän 
som är med mig i vått o torrt


Och så en på backen
de som jag köpte för de var så läckra
och innehållet inte långt efter


må så gott kära vänner
så hörs vi...

5 kommentarer:

  1. Det blir så där ibland. Jag känner oxå av det till och från. men du får inte försvinna härifrån helt och hållet nu. Du skulle bara våga!! ;-))

    Ha det gott!

    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Precis så är det ju ibland................livet och alla måsten kommer liksom i vägen.
    Just nu känner jag mig jäkligt trött på min blogg...................bara samma och samma!
    Men vi håller väl ut ett tag till, eller hur?

    kramkram Anneli

    SvaraRadera
  3. Puuuh där är du!!
    Jag trodde du fastnat på gården! Ja det måste vara fullt upp med att fixa och dona med allt! några intressenter???
    idag eller ikväll har jag lust att sjukanmäla mig, jag har åkt på ansvaret att sammankalla klassen (wiggos) och alla föräldrar och syskon... vi ska spela fotboll och ha fikakorg med oss! kanske inte är ett jättejobb att sammankalla men man ska göra det.. så rakt på sak inga kruseduller " Vi ses 30/9 kl 18 plats:..... medtag fikakorg" hoppas man fattar för ibland kan jag bli galen på föräldrar...

    Nä dags att slänga igen datan... och hämta barn!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Åh vad kul med ett inlägg från dig, mamma sa just igår att var är elsamarianne?! Jag förstår att ni har massor att göra! Hoppas allt går väl med gården och at tn sedan kan pusta ut och njuta av höst- och vintermys (vad fort det har gått - nyss längtade vi ju efter sommaren, eller hur?!) Stor kram till dig å puss till Lilleman!

    SvaraRadera
  5. Jag instämmer med dotter min, man måste ha lust och tid och ork och ha något att skriva om för att sätta sig och göra ett blogginlägg! Men du kommer säkert igen med något spännande att berätta! Ha det bra så länge! Vi hörs! Kramis från Finas mammis

    SvaraRadera