fredag 11 oktober 2013

Det kändes lite mysko, men jättekul...

Det var en speciell känsla att öppna tidningen
Styleroom 
och hitta en av sina egna bilder där...



Jo visst så anade jag väl, för de mailade för rätt länge
sen och frågade om de fick använda bilden.
Och givetvis så fick dom det. Men det stod också
"antagligen använda..." och då kan man ju tänka
att det kanske inte blir så.
Jag menar, så många bilder som finns
inlagda på Styleroom, och att de hittat just denna.
Det är verkligen jätteroligt!

Jag tänker på hur husse skakade på huvudet
och tyckte att jag var stollig som ville ha skylten
och dessutom hänga upp den här hemma.

Nu tycker han att det är ok, då....


Vill ni se fler av mina bilder, så hittar ni länk här till höger...

8 kommentarer:

  1. Vad roligt att se bild från sitt hem i en tidning. :)

    Önskar er en trevlig helg.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vad roligt :-D kul att se sitt hem på bild sådär!!!
    Jag tycker det var en fräck skylt att hänga upp hemma! En sådan skulle jag ha runt halsen när man är med 1,5 åringen för där är det jobb jobb... Hehe

    Hoppas någon kör förbi idag och nappar på att bli gårdsägare!

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Kul och en rolig bild.
    Förstår att den fick vara med.
    Köpte tidningen enbart för att kika på bilden....................nä, tidningen är faktiskt bra med mycket inspiration.

    Snyggt du ställt dina tavlor på listen, bra att slippa göra en massa hål i väggarna och hänga tavlor är inte lätt.

    Önskar dig en fin helg,
    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  4. Gratulerar, du är så att säga publicerad! Jättekul! Och skylten har jag ju noterat jag också när du visade arbetsrummet tidigare.
    Vilket fint väder vi har nu! Det är ut som gäller här och jag gissar hos dig också!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Så fina bilder ifrån ert nya hem. Jag kan tänka mig att du bytte lite stil sen du flyttade ifrån gården till det lite mer moderna.
    Kul att du tittade in på floristblogg.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hihi vad kul att din bild är med! Den är jättefin - och rolig! Martin sa just att det var den skylt han gillade bäst på hela det uppslaget :-) Vet du att jag visste inte ens att mina bilder skulle vara med - och den ena tror jag faktiskt inte att de frågat om.. men det gör inget. Jag blev glatt överraskad! Kram till dig, min tidningskollega ;-)

    SvaraRadera
  7. Vist blir man glad när man ser sin bild ,,jag hade en bild med i våras där
    ha en bra helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  8. Vi är jätteglada att du ville vara med! /Mia på StyleRoom

    SvaraRadera