måndag 3 februari 2014

Men är det vår redan?

Sex grader varmt! Sol! Takdropp!
Tack för det.
En första smakbit på våren
firade jag med sushi till lunch...

Och nu väntar 60 säckar pellets på
att lastas in i lagårn...

Hopp hej!
Ingen träning behövs på gym eller i grupp idag inte.

Så här blev det när jag klippte ner jul-kalanchoen
och satte ihop dom med två små julstjärnor
i en liten trälåda som innehållit
julens clementiner.

Det finns hopp om fingrar som blir
allt grönare o grönar...

Ha en bra vecka, vänner!


3 kommentarer:

  1. Vilken färgklick det blev!
    Ja, att jobba är nog den bästa motionen för kroppen!
    Sex grader varmt och takdropp, gissa om jag blev avundsjuk? Här är det urdimmigt, vi ser inte grannens hus!
    Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Hör att du också har vårkänslor idag!
    Visst är det skönt?

    Inte behöver du gå på gym inte, bär pelletssäckar varje dag..............men det är nog inte lika kul.

    Önskar dig en fin kväll,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. guuuuu vad jag blev sugen på sushi nu!!! okej förstår att det blev hemmaträning med pellerts eller körde du ändå?? Jag börjar känna lite frustraion nu nu när jag inte får träna, skönt att man iaf får promenera men så blir jag så löjligt försiktigt och går i lagom tempo annars brukar benen gå som trumpinnar... men ikväll tror jag att jag ska öka lite iaf... får känna mig för såklart!
    Kram Sandra

    SvaraRadera