onsdag 12 mars 2014

Pausa, jobba, pausa, jobba....

Vi gör så här
vi flyttar till den andra bloggen ett tag

den där gröna
"trädgårdsbloggen"
hahaha
jag och trädgård, utan gröna fingrar 
men nu med ett jäklaranamma
så ska det väl bli nåt i alla fall?
Eller vad tror ni?

Välkomna in till 
glöm inte att lägga till den i bloglovin
och bokmärka och favorita så...

Nu går jag och drar iväg resten av granriset
till sällade marker.

Och projekt badkaret? Hur det gick?
Husse tog traktorn och tog upp det.
Nu ser det ut som om jag grävt en grav...höhöhö

Ha en fin dag, ni därute i IRL


8 kommentarer:

  1. Vad skoj, det ser jag fram emot, kommer du vara med på sommarmarknaden den 19/7, ha det gott, kram

    SvaraRadera
  2. Oh, en blogg till!
    Och badkaret kom upp, det var väl bra!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad roligt, sån energi ni verkar ha fått! Ska genast kolla in nya bloggen :-) kram!

    SvaraRadera
  4. Så spännande det ska bli med din nya blogg! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  5. Ska absolut kolla in andra bloggen!
    Fniss... det ser verkligen ut som en grav ni grävt... ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Gomorron så här på månda´n!
    GRATTIS, du är en av vinnarna till mina nya kort!
    Mejla mej så skickar jag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad roligt! Jag har skickat dig adressen på Facebook!
      Tack!
      kram

      Radera
  7. Ser bara en sol närmaste veckorna, KRAM

    SvaraRadera